Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over de Woon Voordeelkaart? Bekijk hier de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Wat houdt Woon Voordeelkaart in?
Met de unieke code die je hebt ontvangen profiteer je van verrassende en unieke deals bij o.a. bekende woonwinkels, tuincentra, elektronica-/telefonie diensten en interieurmerken. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het platform van Woon Voordeelkaart.

Tot wanneer is mijn Woon Voordeelkaart geldig?
De Woon Voordeelkaart is onbeperkt te gebruiken tot en met 28 februari 2022.

Kan ik extra (proef)codes toevoegen?
Wanneer je meerdere codes hebt ontvangen kan je deze toevoegen in jouw profiel onder ‘Mijn codes’. Vervolgens kan er een nieuwe bestelling gemaakt worden.

Als je nog geen bestaand account hebt, dan kan je via het registratieformulier een account aanmaken en vervolgens de extra codes activeren op de hierboven beschreven manier.

Kan alleen de bezitter van de Woon Voordeelkaart gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
Enkel de bezitter van de Woon Voordeelkaartheeft toegang tot het platform. Producten en e-vouchers zijn echter niet persoonsgebonden. Je kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Neem contact op met de klantenservice van Woon Voordeelkaart bij een foutmelding.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Hoe en wanneer ontvang ik mijn gekozen deal?
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen.

Heb je e-vouchers besteld, maar deze na 1 dag nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van jouw e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van de Woon Voordeelkaart.

Ontvang ik een bevestiging van de bestelling/betaling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-voucher?
Kijk voor de juiste verzilveringsmethode op de e-voucher of de website van de desbetreffende aanbieder.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds geplaatste bestellingen te wijzigen.

Hoe gaan jullie om met mijn persoonsgegevens?
Jouw persoonsgegevens worden vertrouwelijk behandeld. Lees hier meer over in onze privacyverklaring.

Producten retourneren
Heb je een verkeerd product besteld of is het product niet naar wens? Stuur dan binnen 14 dagen een e-mail naar bestellingen@touchpromotions.nl. Wij zullen je per email voorzien van de juiste retourinstructies. Wij nemen enkel ongebruikte artikelen in de originele verpakking retour.

Zodra het artikel retour is ontvangen zullen wij het bedrag crediteren. Kosten die gemaakt zijn voor het terugsturen worden niet vergoed.

Is je product defect?
Stuur een email naar bestellingen@touchpromotions.nl. Voeg ook het betaalbewijs en foto’s van het defect toe aan de email. Wij zullen je per email voorzien van de juiste retourinstructies.